Στίχοι, αποφθέγματα, κείμενα και ποιήματα (δικά μας ή άλλων) που μας εκφράζουν και μιλούν κατευθείαν στην ψυχή μας βοηθώντας την να παραμείνει ελεύθερη.....!

Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Αντέχεις;

Εγώ είμαι εδώ είμαι ολόκληρη... Αντέχεις;
Ξέρω τι θέλω, ξέρω πώς θέλω...Αντέχεις;
Είμαι παντού και πουθενά, θέλω τα πάντα ή τίποτα....Αντέχεις;
Θέλω να κατακτηθώ, να καταργήσω κάθε αντίσταση...Αντέχεις;
Δεν έχω παράδοση και το «πρέπει» με περιορίζει...Αντέχεις;
Δεν κάνω συμφωνίες, δεν έχω όρκο, ξέρω τι κάνω...Αντέχεις;
Να με υποστηρίζεις, να με εμπιστεύεσαι, να με κοιτάς στα μάτια...Αντέχεις;
Θα είμαι δικιά σου, θα σου αφεθώ, θα με εξαντλήσω να σ' αγαπώ...Αντέχεις;
Να μου μιλάς, μην κρύβεσαι ολόκληρος να είσαι...Αντέχεις;
Δεν τεμαχίζω, δεν ξεχωρίζω, τα θέλω όλα σου...Αντέχεις;
Όχι παζάρια, μην με φοβάσαι, στο πλάι σου είμαι...Αντέχεις;
Το μαύρο κι άσπρο, κάθε σου χρώμα, κάθε σου σκέψη...Αντέχεις;
Κάθε θεό σου, τον διάβολο σου, εγώ σύντροφος σου...Αντέχεις;

Κι αν όλα αυτά σου είναι πολλά, δως μου το λίγο σου...
..Να είσαι όσο πιο αληθινός αντέχεις....



Το βρήκα σε ένα site και μου άρεσε πολύ...Στη θέση της υπογραφής είχε :
2008-02-18 Άννα Β. Χ.