Στίχοι, αποφθέγματα, κείμενα και ποιήματα (δικά μας ή άλλων) που μας εκφράζουν και μιλούν κατευθείαν στην ψυχή μας βοηθώντας την να παραμείνει ελεύθερη.....!

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Another brick in the wall...

"Πάει. Αυτό ήταν.
Χάθηκε η ζωή μου φίλε...
...Και δεν είναι που θέλω να ζήσω.
Είναι το γαμώτο που δεν έζησα...".
Κατερίνα Γώγου



Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you,
dont help them to bury the light
Dont give in without a fight.

But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you, standing in the road
Always doing what youre told,
Can you help me?
..Hey you,
dont tell me theres no hope at all...

Pink Floyd

2 σχόλια:

amazone είπε...

Ενα από τα καλύτερα τραγούδια,το οποίο κατά την αποψή μου είναι διαχρονικό.
Μας δίνει πολλά μυνήματα!
Υπέροχη επιλογή!!!

Popi είπε...

Είναι όντως διαχρονικό το κομμάτι και θα συνεχίσει να είναι με όλα αυτά που συμβαίνουν...!Πάλι καλά που υπάρχουν τέτοιες δημιουργίες να μας ξυπνάνε...