Στίχοι, αποφθέγματα, κείμενα και ποιήματα (δικά μας ή άλλων) που μας εκφράζουν και μιλούν κατευθείαν στην ψυχή μας βοηθώντας την να παραμείνει ελεύθερη.....!

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

Αν είναι να 'ρθει, θε να ΄ρθει - αλλιώς θα προσπεράσει...

"Δεν ωφελεί να καρτεράς όρθιος στην πόρτα του σπιτιού και με τα μάτια στους νεκρούς τους δρόμους στυλωμένα...αν είναι να 'ρθει, θε να ΄ρθει, δίχως να νιώσεις από που, και πίσω σου ζυγώνοντας με βήματα σβησμένα θε να σου κλείσει απαλά, με τ' άσπρα χέρια της τα δυο,τα μάτια που κουράστηκαν τους δρόμους να κοιτάνε,κ ι όταν γελώντας να της πεις θα σε ρωτήσει: «ποιά είμ' εγώ;» απ' της καρδιάς το σκίρτημα θα καταλάβεις ποιά 'ναι. Δεν ωφελεί να καρτεράς... Αν είναι να 'ρθει, θε να ΄ρθει. Κλειστά όλα να 'ναι, θα τη δεις άξαφνα μπρος σου να βρεθεί κι ανοίγοντας τα μπράτσα της πρώτη θα σ' αγκαλιάσει. Αλλιώς κι αν έχεις φωτεινό, το σπίτι για να την δεχτείς, και σαν φανεί τρέξεις σ' αυτήν, κι εμπρός στα πόδια της συρθείς, αν είναι να 'ρθει, θε να ΄ρθει - αλλιώς θα προσπεράσει..."

Ποιητής : Κώστας Ουράνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: