Στίχοι, αποφθέγματα, κείμενα και ποιήματα (δικά μας ή άλλων) που μας εκφράζουν και μιλούν κατευθείαν στην ψυχή μας βοηθώντας την να παραμείνει ελεύθερη.....!

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

Δε θα με γνωρίσεις αν με δεις είμαι κυνηγός κι ονειρευτής...!

"..Όπου να 'ναι θα 'ρθω να σε βρω
και το μυστικό μου να σου πω
το 'ψαξα πολύ για να το πω σε σένα
κι έχανα πολύτιμο καιρό

Μέσα απ' τα σκοτάδια κι απ' το φως
ξεπηδώ σαν γελωτοποιός
με τον εαυτό μου έχω γίνει ένα
και δεν είμαι πιόνι κανενός

Στα παιχνίδια όλων σας έκανα χαλάστρα
για κανένα πούστη δε θυσιάζομαι
πώς να ξεγελάσετε μια χαμένη φάτσα
τρέξτε και προφτάστε δεν πλησιάζομαι

Ό,τι κι αν λέτε δε μ' ακουμπάτε
αναμασάτε λόγια θολά και ψεύτικα
σπίτι δεν έχω ούτε πατρίδα με διώξατε όλοι
μα εσένα σε θέλω ζωντανή

Δε θα με γνωρίσεις αν με δεις
είμαι κυνηγός κι ονειρευτής
μη σε παγιδέψουν σε καμιά βιτρίνα
και σε παραδείσους μου χαθείς.."

Στίχοι: Νικόλας Άσιμος
Πρώτη Eκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια: