Στίχοι, αποφθέγματα, κείμενα και ποιήματα (δικά μας ή άλλων) που μας εκφράζουν και μιλούν κατευθείαν στην ψυχή μας βοηθώντας την να παραμείνει ελεύθερη.....!

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2008

People talking without speaking...People hearing without listening...!

"..Hello darkness, my old friend,
I've come to talk with you again...

...And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more.
People talking without speaking,
People hearing without listening,
People writing songs that voices never share
And no one dare...Disturb the sound of silence..."

Στίχοι: Paul Simon
Πρώτη Εκτέλεση: Simon & Garfunkel

Δεν υπάρχουν σχόλια: