"Χόρεψα μόνος μου ό,τι ονειρεύτηκα
ζωή παράξενη πάντα σε δέχτηκα
πρόποση επίσημη σ' όλα τα ψεύτικα
παράξενη γιορτή
Σε ό,τι δέθηκα κι ύστερα χώρισα
σ' ό,τι αγάπησα κι ό,τι δεν μπόρεσα
σ' ό,τι αρνήθηκα και σ' ό,τι δώρισα
παράξενη γιορτή..
..Ένα μονόλογο στο τζάμι έγραψα
ύστερα γέλασα, τα δάκρυα έβαψα
χρόνια που σώθηκαν, χρόνια που έθαψα
παράξενη γιορτή..."
Στίχοι: Σάνυ Μπαλτζή
Πρώτη Εκτέλεση: Μιχάλης Χατζηγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου