"Δεν έχει απόψε η γη φεγγάρι
να βγούνε οι μοναξιές ζευγάρι
να πιάσουν της καρδιάς τ' αγρίμι
κάτω απ' της ξαστεριάς τ' ασήμι
Φλέβα η ζωή που γρήγορα χτυπά..
..Να ζήσω ή να πεθάνω...μ' ένα κορμί ό,τι κάνω μάτια μου.
Ν' απογειωθώ κι απ' τη γη με το φως να ενωθώ
Δεν έχει απόψε η γη κρεβάτια
για κείνους που κοιτούν στα μάτια
κι αν τους ρωτήσεις λένε, ίσως
κάποια μου αγάπη να' ταν μίσος
Φλέβα η ζωή που γρήγορα χτυπά...
θέλει ο έρωτας και ο θάνατος ψυχή
πες το κι άρχισε ουρανέ μου μια βροχή."
Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου